Nov produkt višjega cenovnega razreda (cena sokovnika je 500 €) smo uspešno lansirali na slovenski trg in ga pozicionirali ob konkurenčne sokovnike. Prva uradna predstavitev sokovnika je potekala na sejmu Narava ‒ zdravje, kjer smo privržencem zdravega načina življenja pripravljali sveže sokove ter jim omogočili možnost, da delovanje sokovnika preizkusijo tudi sami. Nov in drag izdelek potrebuje drugačen pristop promocije in ne klasičnega oglaševanja.
Z nevsiljivim vsebinskim marketingom smo ciljno publiko ozaveščali o pomenu pitja svežih sokov in njegovih vplivov na zdravje ter dobro počutje. Kot dodano vrednost smo za kupce sokovnika izdelali knjižico s 40 različnimi recepti za zdrave in pisane sokove.
AKTIVNOSTI
- Izdelava marketinške strategije
- Izdevala strategije vsebinskega marketinga
- Oblikovanje, izdelava spletne strani
- Priprava vsebine, tekstopisje
- Kreativna, vsebinska zasnova in oblikovanje brošure, letakov, promocijskih materialov
- Urednikovanje spletne strani in družbenih medijev
- Idejna zasnova in organizacija vsebinskih tematskih dogodkov (predavanja in delavnice)