Neocelica

Neocelica, partnerka globalnega podjetja Cryo Save, se je po pomoč obrnila v želji po novih in svežih idejah ter aktivnostih.

Spraševali smo se, kako bodoče starše prepričati, da je shranitev matičnih celic za otroka naložba v zdravje, in sicer v času, ko je bila storitev popolna novost in je na vrata trkala recesija, na malem slovenskem tržišču pa so se gnetli trije ponudniki in cena storitve je bila zelo visoka (Neocelica celo najdražja med ponudniki).

Izredno pomemben je bil pravilen pristop k ozaveščanju in informiranju različnih skrbno izbranih ciljnih skupin tudi prek vplivnežev ter ob učinkovitem izpostavljanju konkurenčnih prednosti pred ostalima ponudnikoma.

Izredno pomemben je bil pravilen pristop k ozaveščanju in informiranju različnih, skrbno izbranih ciljnih skupin tudi preko vplivnežev, ter učinkovitem izpostavljanju konkurenčnih prednosti pred ostalima ponudnikoma.

Rezultat:

  • ohranitev tržnega deleža tudi v času gospodarske krize,
  • pozicija vodilnega ponudnika shranjevanja matičnih celic v Sloveniji,
  • implementacija uspešnih praks na tuje trge mednarodne grupe Cryo Save.

Aktivnosti

  • Priprava marketinške strategije
  • Priprava strategije nastopa na družbenih omrežjih
  • Vsebinski marketing
  • Urejanje spletnih vsebin
  • Operativna izvedba kampanj in akcij
  • Zasnova promocijskih akcij
  • Organizacija tematskih vsebinskih predavanj
  • Priprava promocijskih sporočil
  • Vsebinska zasnova strokovnega časopisa za ginekologe in porodničarje