Neocelica, partnerka globalnega podjetja Cryo Save, se je po pomoč obrnila v želji po novih in svežih idejah ter aktivnostih.
V letu 2008, ko je bila storitev novost, cena visoka, na vrata pa je trkala recesija in so se na malem slovenskem tržišču gnetli trije ponudniki storitve, je bilo bodoče starše težko prepričati, da je hramba matičnih celic naložba v otrokovo zdravje.
Izredno pomemben je bil pravilen pristop k ozaveščanju in informiranju različnih skrbno izbranih ciljnih skupin tudi prek vplivnežev in učinkovito izpostavljanje konkurenčnih prednosti pred ostalima ponudnikoma.
AKTIVNOSTI
- Priprava marketinške strategije
- Priprava strategije nastopa na družbenih omrežjih
- Vsebinski marketing
- Urejanje spletnih vsebin
- Operativna izvedba kampanj in akcij
- Zasnova promocijskih akcij
- Organizacija tematskih vsebinskih predavanj
- Priprava promocijskih sporočil
- Vsebinska zasnova strokovnega časopisa za ginekologe in porodničarje
REZULTATI
S premišljeno vodenimi aktivnostmi in jasno zapisano strategijo smo ohranili tržni delež ter položaj vodilnega ponudnika shranjevanja matičnih celic v Sloveniji tudi v času gospodarske krize. Nekatere naše uspešne prakse so bile prenesene in uporabljene na tujih trgih mednarodne skupine Cryo Save.