Z Abanko, banko prijaznih ljudi, smo si ob prenovi spletne strani zadali jasne cilje tudi pri preurejanju besedil za novo stran.
Besedila je bilo treba občutno skrajšati in vsebinsko optimizirati na določene ključne besede, hkrati pa ohraniti vsebinsko vrednost predstavitve posameznih produktov. Za večjo berljivost je bilo treba upoštevati tudi načela spletnega pisanja. Določili smo slog pisanja, ki je kljub togemu bančnemu jeziku prijazen in bralcem zbuja zaupanje.
Po končani prenovi spletne strani smo zasnovali strukturo nove rubrike Nasveti in pripravili 60 zanimivih in koristnih vsebin – člankov, s čimer smo želeli na spletno stran privabiti čim več bralcev in z njimi zgraditi odnos.
AKTIVNOSTI
- Preurejanje besedil za spletno stran po načelih spletnega pisanja in vsebinske optimizacije (produktna besedila)
- Vsebinski marketing – priprava strukture rubrike Nasveti in priprava 60 člankov