(Najmanj) 5 razlogov za uporabo vsebinskega marketinga

Razlogi za uporabo vsebinskega marketinga Balis content marketing

Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.

KAJ PODJETJE PRIDOBI Z DELJENJEM KAKOVOSTNE VSEBINE?

Z deljenjem kakovostne vsebine podjetje:

– dviguje svoj ugled,
– gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci,
– kaže svojo strokovnost in znanje,
– veča svojo prepoznavnost,
– s svojimi kupci gradi dolgoročne odnose in jih pretvarja v zagovornike.

ČE (POTENCIALNI) KUPCI VERJAMEJO VSEBINI …

… in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.

Večja kot je vrednost vsebine za uporabnika (kupca in potencialnega kupca), lažje in hitreje bo ta gradil zaupanje.

S KAKOVOSTNO VSEBINO PODJETJE DOKAŽE SVOJO STROKOVNOST IN ZNANJE.

Taka vsebina prinese večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost. Z deljenjem le-te, prek mnogih različnih kanalov, pa bodo uporabniki podjetje začeli dojemati kot avtoriteto v panogi oz. na določenem področju.

V času globalizacije in velike konkurence, ko svetovni splet omogoča nakupovanje prek celega sveta je vlaganje v grajenje dolgoročnih odnosov s svojimi kupci za podjetja izrednega pomena. Odlične vsebine, ki so kupcu v pomoč tudi po nakupu, spodbujajo ponovne nakupe.

Delite vsebino:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Preberite tudi...

Kaj je vsebinski marketing?

VSEBINSKI MARKETING JE MARKETING, KI NE VSILJUJE IN NE PRODAJA NEPOSREDNO. Ob branju kakovostnih vsebin potrošnik nima oziroma ne sme dobiti občutka, da mu vsebina