(Najmanj) 5 razlogov za uporabo vsebinskega marketinga

Razlogi za uporabo vsebinskega marketinga Balis content marketing

Z vami delim 5 najpomembnejših razlogov, zakaj naj bi podjetja v svoje marketinške aktivnosti sistematično in dosledno vključevala vsebinski marketing.

KAJ PODJETJE PRIDOBI Z DELJENJEM KAKOVOSTNE VSEBINE?

Z deljenjem kakovostne vsebine podjetje:

– dviguje svoj ugled,
– gradi zaupanje s (potencialnimi) kupci,
– kaže svojo strokovnost in znanje,
– veča svojo prepoznavnost,
– s svojimi kupci gradi dolgoročne odnose in jih pretvarja v zagovornike.

ČE (POTENCIALNI) KUPCI VERJAMEJO VSEBINI …

… in je zanje poučna ter pomemba, bodo v taki luči zagledali tudi podjetje ali blagovno znamko, ki jim jo distribuira.

Večja kot je vrednost vsebine za uporabnika (kupca in potencialnega kupca), lažje in hitreje bo ta gradil zaupanje.

S KAKOVOSTNO VSEBINO PODJETJE DOKAŽE SVOJO STROKOVNOST IN ZNANJE.

Taka vsebina prinese večje zaupanje strank in posledično večjo lojalnost. Z deljenjem le-te, prek mnogih različnih kanalov, pa bodo uporabniki podjetje začeli dojemati kot avtoriteto v panogi oz. na določenem področju.

V času globalizacije in velike konkurence, ko svetovni splet omogoča nakupovanje prek celega sveta je vlaganje v grajenje dolgoročnih odnosov s svojimi kupci za podjetja izrednega pomena. Odlične vsebine, ki so kupcu v pomoč tudi po nakupu, spodbujajo ponovne nakupe.

Delite vsebino:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Preberite tudi...