Kako lahko mala podjetja z vsebinskim marketingom konkurirajo velikim?

Vsebinski marketnig za mala podjetja Balis content marketing

V članku Razširjenost vsebinskega marketinga sem se že napisala, da vsebinski marketing deluje ne glede na velikost podjetja.

Tudi mikro in mala podjetja z uporabo vsebinskega marketinga lahko dosežejo vidne rezultate, pri čemer je posebej pomemba ena stvar, ki jo je v knjigi Straight Talk About Public Relations zapisal Robert Wynne:

»NE TEKMUJTE Z VELIKIMI FANTI«.

Vsebinski marketnig za mala podjetja Balis content marketing

Mikro in mala podjetja morajo poiskati svoj manjši prostor oz. nišo, kjer lahko postanejo zvezde. Velika podjetja namreč niše težko obvladujejo in se zanje težje specializirajo, predvsem pa zaradi svoje velikosti niso zmožna personalizacije.

Še spodbuda:

»DA, MOŽNO JE … ČE TRDO DELATE«.

VISOKE FINANČNE INVESTICIJE ZA USPEH NISO POGOJ.

Mikro in mala podjetja z vsebinskim marketingom lahko pokažemo, kje se ločimo od ostalih v panogi in v čem je naša storitev ali izdelek poseben.

Raziskav ali drugih podatkov o tem, kako in koliko se mikro in mala podjetja v Sloveniji vsebinskega marketinga poslužujejo, nisem našla, zato se, se lotila izdelave svoje raziskave. Rezultati so zelo zanimivi.

Napotke za uspešno izvajanje strategije vsebinskega marketinga najdete tukaj. >

Delite vsebino:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Preberite tudi...