Kaj je vsebinski marketing?

VSEBINSKI MARKETING JE MARKETING, KI NE VSILJUJE IN NE PRODAJA NEPOSREDNO.

Ob branju kakovostnih vsebin potrošnik nima oziroma ne sme dobiti občutka, da mu vsebina nekaj prodaja. Vsebine, ki jih potrošnik bere, gleda ali posluša, rešujejo njegove težave, izzive in probleme, zato mu predstavljajo nekaj vrednega in uporabnega.

NAMESTO OGLASA PODJETJE KUPCU PONUDI KAKOVOSTNO VSEBINO

Namesto da podjetje ponuja, potiska ali vsiljuje (t. i. push strategija) svoj izdelek ali storitev z oglasi, uporabniku prek različnih kanalov in formatov distribuira informacije, ki so zanj uporabne, rešujejo njegove probleme in mu predstavljajo dodano vrednost.

TÁKO VSEBINO POTROŠNIK VIDI KOT DRAGOCENO.

Uporabnik vsebino poišče sam in sam kasneje pokaže zanimanje za izdelek ali storitev (t. i. pull strategija). Bistvo take vsebinske strategije je prepričanje, da kupci podjetje v zameno za kakovostno in njim uporabno vsebino nagradijo z aktivnostjo in zvestobo.

VSEBINSKI MARKETING OBSTAJA ŽE 100 LET

Foto: www.finedininglovers.com

Koncept vsebinskega marketinga je sicer v našem okolju prisoten že več kot 100 let, praksa in têrmin, ki ga uporabljamo, pa sta stara nekaj več kot 10 let. Termin je populariziral Joe Pulizzi, prvi evangelist vsebinskega marketinga in ustanovitelj inštituta za vsebinski marketing.

Prvi primer vsebinskega marketinga je 400-stranski vodič družbe Michelin, ki je že leta 1900 pomagal voznikom vzdrževati svoje vozilo in poiskati primerno prenočišče. 35.000 izvodov je bilo brezplačno razdeljenih med voznike. Le nekaj let pozneje, leta 1904, je proizvajalec želeja Jell-O izdal knjižico receptov, ki je močno prispevala k povečanju prodaje. To nam dokazuje, da podjetja že več kot 100 let pripovedujejo zgodbe.

Delite vsebino:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Preberite tudi...