se vam zdi, da Bi moral vaš vsebinski marketing prinašati boljše rezultate?

Analiziramo učinkovitost vašega vsebinskega marketinga

balis11

Nič več tavanja v prazno po različnih družabnih omrežjih, usmerili vas bomo k ciljem.

Analiza učinkovitosti vsebine in primernosti distribucijskih kanalov je pomemben korak pri večanju prepoznavnosti, ugleda in prodaje prav vsakega podjetja.

Skrbno bomo pregledali vaše vsebine in komunikacijo na vašem spletnem mestu, družabnih omrežijh in v drugih promocijskih materialih, s katerimi nagovarjate svoje (potencialne) stranke.

Pripravili vam bomo konkretne predloge in splošna priporočila za izboljšavo nastopa in pregledali vašo konkurenco. Dokument, ki ga boste prejeli, bo vaše nadaljne vodilo k uspešnejšemu vodenju vsebinskega marketinga.

Kaj podjetje pridobi z doslednim deljenjem vrhunske vsebine?

Z analizo učinkovitosti vsebine boste spoznali:

Prednosti pred konkurenco

Spoznali boste svoje konkurenčne prednosti, kot tudi šibke točke in temu primerno lahko ukrepali.

Možnosti okrepitve

Dobili boste pregled situacije in spoznanja, na katerem področju se morate okrepiti.

Napotki za izboljšanje

Dobili boste konkretne usmeritve in napotke za izboljšavo ali nadgradnjo obstoječega stanja.

Nova znanja za uspeh

Dobili boste znanja za izdelavo vsebinske strategije, ki je pogoj za učinkovito doseganje rezultatov.

Kaj vsebuje analiza vašega vsebinskega marketinga?

Predloge za izboljšave

Analiza učinkovitosti bo razkrila kje in na katerih vsebinskih področjih ter platformah za distribucijo imate prostor za izboljšavo.

Grajenje prepoznavnosti

Podjetju pravilno izvajan vsebinski marketing prinaša koristi in mu pomaga pri grajenju prepoznavnosti blagovne znamke in pozicioniranju kot avtoritete na določenem področju. Pomembna korist za podjetja je tudi vpliv na optimizacijo spletne strani, ki posledično vodi do večje obiskanosti in večje prodaje ter grajenja dolgoročnega in tesnega odnosa s strankami. Kako vi gradite svojo prepoznavnost?

Preberite več

Pregled (ne)pravilnosti pisanja

Pregled tehnične pravilnosti zapisa vsebine glede na načela spletnega pisanja in značilnosti banja na spletu.​

Zadrževanje uporabnika na spletni strani

Glavni značilnosti spletnega branja sta površnost in neučakanost. Le en klik stran je uporabniku na voljo že druga vsebina, torej je njegova pozornost na spletu zato šibka. Da bomo uporabnika čim dlje zadržali na naši vsebini, se moramo pri pisanju spletnih besedil držati nekaterih načel. Razmislite, kako vi berete na spletu!

Preberite več

Prepoznavanje ciljne publike in prilagajanje vsebin

Prepoznavanje vaše prave ciljne publike in predloge za prilagajanje vsebine ciljni publiki glede na fazo nakupnega procesa.

Jasni cilji in zapisana strategija

Za podjetja je pomembo, da se vsebinskega marketinga lotijo načrtno, s poznavanjem svoje ciljne publike, z dokumentirano strategijo in jasnimi cilji. Raziskave kažejo, da so podjetja, ki imajo zapisano strategijo vsebinskega marketinga, uspešnejša pri doseganju svojih poslovnih ciljev, kljub temu pa večina podjetij te nima. Ste med njimi?

Preberite več

Nasvete za prilagoditev vsebin

Predlogi in nasveti za prilagajanje vsebine ciljni publiki glede na fazo nakupnega procesa.

Reševanje kupčevih težav

Vsebinski marketing kupcu blagovno znamko približa na nevsiljiv način in mu celo nudi dodano vrednost. Uporabnikom, bralcem ali (potencialnim) kupcem nudi brezplačno uporabno vsebino, ki ga spremlja skozi celoten nakupni proces in se začne že pri zaznavanju njegove težave, ko rešitve išče po spletu. Poznate faze nakupnega procesa vašega kupca?

Read More

Pregled družabnih omrežij

Pregled kanalov distribucije in njihove izkoriščenosti.​

Škoda ali korist?

Slabo premišljen vsebinski marketing in nedosledno vodenje komunikacije na družabnih omrežjih lahko naredi več škode kot koristi. Ste dosledni pri uporavljanju svojih družabnih omrežjih?

Preberite več

Napotke za vsebinsko optimizacijo

Pregled vsebinske optimizacije - ključnih besed, meta opisov, notranje in zunanje povezave ter usmeritve za izboljšanje.

Ključne besede

Za višje uvrščanje v iskalnike je treba raziskati in vključevati ključne besede in upoštevati načela spletnega pisanja. Pri uporabi slikovnega materiala sta pomembna optimizacija in pravilno poimenovanje le tega. Ste pravilno poimenovali vaše slike?

Pišite nam!

Osnovni paket

Primerno za mikro podjetja
od 480 €
  • Pregled spletne strani
  • Pregled Facebook ali Instagram profila

Paket za zahtevnejše

Primerno za mala in srednja podjetja
od 980 €
  • Pregled konkurence
  • Pregled večstranske spletne strani z blogom
  • Pregled Facebook ali Instagram profila*
  • Pregled LinkedIn profila*
  • Pregled brošure ali kataloga*
Priporočamo

Paket po meri

Primerno za mala in srednja podjtja
  • Celovita analiza in priprava strategije po meri

Zaupajo nam

Abanka
izd
karitas
bjana
spirit podjetniski portal
pro implant
sodexo
hiša zdravja